استراتژی و ارزش‌های سازمانی

توسعه سبد محصــولات به نحوی که مشتـــریان فعلی همه خدمـــات مالی خود را از ما دریافت کنند.

تکمیل پورتفولیوی خدمـات با توجه به نیاز مشتــریان به نحوی که سبد خدمات ما معادل خدمـــات یک بانک مجازی باشد.

توانمــندسـازی پرسنـل و تمرکز بر کیفیت کاری از طـریق اتــخاذ رویـــــکرد متعهــدانه در مشـاغـــــل تخصصی و رویکرد پدرانه در مشاغل ‏اداری

ارائه خدمات فینتک به کـسب و کـارهای آنــلاین

‏اجــــرای ‏Mentorship‏ و ‏Coaching‏ بـا رویـــکـرد قابـلیت‌سـازی در مــدیران مـیانی

‏تقـویـت تـوان تـخــصصی بخش‌های فنــی به ویژه در حوزه نرم‌افزاری‌های پیچیده و بزرگ

تلاش برای برقراری ارتباط بـا همکـاران بین‌الــمللی و ارائـه خدمـات در سطـح بین‌المللی

اثرگـــــــــذاری بر کیفیت سیاست‌گـذاری و رگولاتوری نظــــــام پرداخـــــــت از طریق اطلاع‌رســانی عمومی و برقــــــراری ارتباطـــات رسمی و ‏غیررســــــمی با نهــادهای موثر

برون‌سپـــــــاری پروژه‌ها و فعـــــــالیت‌های روتین به پیمانکاران قوی و وفادار

گسترش مراکز ارتباط فردا با رویکـــــــــرد عرضه بستر ارائه خدمـــات یکپارچه مالی ‏B2B2C

چشم انداز : ایجاد اولین بانک مجازی ارائه دهنده خدمات مالی و بانکی در کشور


ارزش های شرکت :

1. چابکی

3. توسعه سرمایه انسانی

5. ایجاد بهترین تجربه کاربری برای مشتریان

2. نوآوری و تمایز

4. ارتباط مؤثر

6. ایفای نقش در تصمیم سازی خدمات پرداخت و قوانین آن


شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا